torsdag 10 november 2011

Nulägesanalys

Jaha då var det torsdag och jag sitter på jobbet och tjuvbloggar lite.. Fy på mig sånt får jag inte göra.

Livet är lite mellanmjölk just nu, vilket i sig kanske inte borde vara ett problem. Jobbet är lite lugnare vilket är riktigt skönt, nu kan jag gå hem i tid och känna mig nöjd över jobbet. Jag tänkte ge mig ut och springa ett varv efter jobbet, det är så skönt att ta två varv runt strömmen och sedan åka hem till soffan och bara njuta av kväll.

I morgon ska vi luncha på enotekt det ser jag fram emot. På lördag ska jag ta med mig pojkarna till badhuset sedan blir det lite rajtantajtan hos Anna P på kvällen. På söndag ska jag fira min älskade far som jag älskar så mycket. Han är världens bästa på alla sätt!

Ett väldigt tråkigt inlägg men speglar mitt liv väldigt mycket som är ganska tråkigt nu!
Ps. Är det någon som har tips på hur jag kan piffa upp mitt liv??

//Jesan

2 kommentarer:

  1. Tips på piff... Dricka skumpa med Jempa! Snart! Jag saknar dig.

    SvaraRadera
  2. Förut hade jag som piff-knep att klä upp mig alla dagar när man bara känner för att ligga under ett täcke i soffan och grisa. Då känner man sig piffig ändå liksom.
    Men har slutat med det nu, det blir mjukisar dom dagarna!

    / jo

    SvaraRadera