tisdag 1 november 2011

Tenty.

Imorn går stapeln av för hemtenta i dagarna tre. Fy fan, då är det dags för ångest. Jag är väldigt bra på att skjuta upp detta pluggande ända fram tills det verkligen inte går längre, vilket är precis just nu. Men jag kan inte komma igång! Jag ser framför mig hur jag kallsvettas imorgon när jag läser frågorna, inte förstår någonting, sitter och klurar i tre dagar och sen lämnar in en tom tenta. Haha. Nej, det går ju inte, man får ju faktiskt ha böckerna så så himla svårt är det ju inte (= därför jag inte har någon motivation att plugga)

Men nu, NU, ska jag verkligen sätta igång. Hejsvejs.

/Johanna

Ps. SPÖ har världens roligaste projekt (oj, ska inte hypa så mycket, men det _ska_ bli roligt) på gång som förmodligen drar igång nästa vecka. Vänta med spänning mina 51 trogna läsare!

Ps2. Jag och Viktor har kommit överens om att göra julklappskalender!!! Ni vet när man får en julklapp varannan dag hela december, ska bli så spännande & så mycket öppnande!!

2 kommentarer:

  1. VÅRA 51 läsare.. Detta är en gemensam blogg, Johanna Hedberg. / m

    SvaraRadera
  2. jag vet, Malin. Men jag tyckte det såg grammatiskt fel ut när det stod våra. haha.

    SvaraRadera