tisdag 22 november 2011

Inredningstips?

Är det någon som har tips på bra bloggar eller sidor där man kan få lite inredningsinspiration? Som ni vet så flyttar vi ju snart och jag älskar att sitta och drömma mig bort i hur andra har gjort hemma. Jag gillar hem som är personliga, roliga, stilfulla, mysiga och bara... trevliga liksom. Vet ni några bra sidor att kolla in?

Dom här sidorna och bloggarna brukar jag kolla ganska ofta:
A beautiful living
The Selby
Fabriken
Mokkasin
Solrum
Styleroom
från the Selby

Jag skulle vilja ha en sida i stil med styleroom men gärna med lite mindre Gallerixkonst och "hemmagjorda" lampor (som finns att köpa på IKEA och Mio också om ni undrar), väggtexter och egentryckta affischer med välkända citat. Förstår ni vad jag menar? Lite mer personlighet, tack. Förlåt för dissigt inlägg för er som har allt detta. Smaken är som.....skoja!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar