måndag 30 december 2013

Stressssssen

Okej har åtta minuter på mig att bloggeliblogga för kl. 18.50 är det dags för storstädning av den här råtthålan. Imorgon kommer att bli en hektisk nyårsafton, hade tänkt att jag skulle göra så himla mycket nyttigt idag när jag bara jobbade halvdag men jag och mallan var och tränade GYM efter jobbet och då blir man ju typ sjuk efteråt.. eller man, jag blir väl sjuk av att träna. Det här har jag på min to do-list imorgon innan själva firandet:

1. Köpa aceton och re-do gelénaglarna.
2. Sola solarium (jag veeeet att det är superfarligt men jag gört två gånger per år och det är dagen innan min födelsedag och nyårsafton #sorgligfigur).
3. Åka till mojjan och "shoppa" i hennes garderob för i min finns det INGENTING att ha på sig. Jag hade inte råd att handla någe fint på companys när jag var på stan idag så då får jag åka till mamma istället som så snällt lånar ut sin fina kläder.

Okej det var allt. Imorgon ska vi först ha fördrink hemma hos oss och sedan åka till Moberg på nyårsfirande med ett helt gäng. Jag tänkte göra Bellinis till fördrink. Någon som har erfarenhet av det? Trodde att man kunde köpa persikopuré i affärn men det fanns inte så jag fick köpa persikohalvor och ska nu försöka freestyla det till en puré. Är väl bara att mixa eller?!

 Nu kommer diktator Edholm och är rädd att han ska städa i en minut mer än mig så jag måste gå. /Johanna

1 kommentar:

  1. Funkar fint att mixa!

    Kul med mer inlägg, så underhållande!

    Sophie.

    SvaraRadera