söndag 8 december 2013

Dessa helger

Helgen startade supermysigt i fredags kväll hos Anna P i kuddby. Jag hade så kul så jag tog visst inga bilder. Bad Johanna ta en bild på mig och Gunvald när han satt i mitt knä helt frivilligt. Man ser ju till och med hur arg han är. 

I lördags morse tog jag, Veronica och lilla Agnes en lång och kall promenad.

Sen hämtade jag upp Johanna och Vikke. Jag behövde nämligen deras hjälp med att bygga eiffeltornet i form av ett pepparkakshus. Noga planering och mycket bra samarbete! Och brännsår på samtliga deltagare såklart. Fint blev det i alla fall. 


Igår kväll blev vi utbjudna på julbord av mamma och pappa på Grand hotell. Mycket god mat men sämsta servicen i mannaminne. Blir inget julbord där nästa år i alla fall. Efter maten gick vi till Black lion och pratade och skrattade till klockan blev jättesent. Man vet att man har kul när sex timmar känns som en och man inte tar upp mobilen en enda gång. Älskar familjen. 

/Malin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar