söndag 5 januari 2014

Jag vill aldrig börja jobba igen!

Jag har vänt så mycket på dygnet nu så jag vaknar som en tonåring kl 11 varje morgon. Väääärt. Den här helgen har jag varit i stallet båda dagarna. Höll på att bryta ihop idag när hästjäveln vägrade följa med in från hagen. Fick till slut hjälp av en tjej i stallet som ba skrek DITT JÄVLA KNULLHUVE när han stack från henne. Sen fick hon pli på honom ;P haha.

Här kommer lite bilder från december och min julledighet:
Började julen med att göra pepparkakshus med Charlie och Louie. Dom fick välja vad vi skulle döpa huset till.

Firade lilljul hos Anna P i Kuddby och gosade med hennes katt.

Pepparkakshus nummer två blev ett Eiffeltorn under strikt arbetsledning av Malin Hedberg.

Julafton och jag och Mallan försökte ta ett snyggt instagramfoto. Stod i vårt jävla fönster för att få "rätt ljus". ASSÅ lol på den!

La upp den här till slut.

Funtar på att köpa lite teckningar av Johan, som den här t ex. Älskarn.

Jag och Viktor testade lite nya maträtter.

Har köpt nya ridkläder. Känner mig som en sån jävla nööörd.


Jag och Viktor har varit i Enköping och hälsat på hans kusin och faster.

Och deras gulliga tvillingar!


Svamprisotto med sparris

På nyår var vi hos Moberg och firade.


Bästa bilden på oss.





 Det var det. Idag trodde vi att man kunde dricka drink på lokal som på alla andra jävla aftnar, men allt är stängt! Vi har ringt runt till varenda ställe, så nu blir det middag på O'learys :(:(

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar