fredag 20 december 2013

#tbt

Det senaste halvåret har jag varit med i ett projekt på mitt jobb som har varit att organisera en flytt och upphandla en massa nya avtal osv. Det har till stor del varit väldigt roligt och jag har lärt mig en massa saker men i sluttampen här nu så har jag varit så trött på alltihopa att det finns risk för att jag spyr om nån frågar mig en endaste gång till hur kaffemaskinen fungerar eller påpekar att "det blev ju lite mörkt med svarta skärmar". Folk är så otacksamma.

Men det var inte det jag skulle säga, utan att nu börjar allt slit ge payoff. Hela veckan har kantats av att leverantörer kommer förbi med godisskål efter godisskål, den ena större än den andra (som jag givetvis delar med mig av enligt företagets mutpolicy lol). På kvällarna har jag varit helt sockerlåg, haft ont i huvet och tänkt på mer godis. haha. Ska nog ta det lugnt med den där godisskålen idag för ikväll ska Mallan ha AW!

På tal om nåt annat! #tbt:ade den här bilden igår på insta och fick likerekord, haha!

Har insett när jag går igenom bloggen att vi var bra mycket roligare för några år sedan så nu blir det blogghårdträning. 

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar