torsdag 26 december 2013

Ledigheten!!!!

Den här ledigheten!! Jag är så himla glad för den. Innan den började hade jag absolut ingenting planerat och nu har jag bara fyllt på med sånt som har fallit mig in varje dag. 

 I fredags hade jag AW med massa jobbarkompisar och vänner. Fast vi var många så gick inget sönder (det enda som hände var att jag slog ut ett värmeljus över hallgolvet och över Olles skor). 
Finaste systrarna Pegler.


 Sen har det naturligtvis varit mys och familjetema resten av ledigheten. Julafton var hur mysig som helst i Kättinge. Det är ju lite tråkigt att det inte finns några små barn som tror på tomten i släkten men det blir en annan typ av julafton. Efter tomten hade kommit drack vi drinkar och lekte frågeleken och skrattade hela kvällen.


 Idag ska jag och Leo gå på bio och se Sune på bilsemester! Jag har ju velat se den sen jag såg att den skulle komma men man vill ju inte vara weirdot som kommer till en barnfilm själv. Så idag får Leo agera förkläde. Hoppas han gillar Mc Donalds också.. 

Heja ledighet! 

 /Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar