söndag 7 augusti 2011

Summer is a one night stand

Bloggen har tagit lite semesterledigt. Från min egen sida vet jag varför jag inte skriver och det ska jag trötta ut er med nu.

I ca 7 månader väntar har jag väntat på att sommaren ska komma. Att kunna gå ut, utan sockar, pantalånger (älskar det ordet) och en tjock jacka. Sen kommer maj och det blir varmt och skönt men man jobbar fortfarande. Sen kommer äntligen semestern. Tre veckors semester som ska fyllas med världens roligaste dagar och kvällar. Sen regnar det i tre veckor innan man går tillbaka till jobbet igen.

Så därför har jag haft en depp-sommar. Och när jag deppar, bloggar jag inte. Enkelt.

Nu har jag vant mig vid att vara tillbaka på jobbet och än så är ju inte sommaren över. Vi har fortfarande kräftskivor, grillfester och Götelaborg kvar. Så nu ska jag bli glad igen och njuta av det som är kvar av sommaren. 

Nu ska jag möta Jessica på lille-coop och handla till mysfrukost.

/Malin

1 kommentar:

  1. Sommaren tar aldrig slut, spana in(med ljud): http://www.youtube.com/watch?v=H-UhA_xE8Mw

    SvaraRadera