måndag 29 augusti 2011

Så var det höst.

I går var man sliten kan jag säga, en mycket lyckad kräftskiva på Björkö. Dessvärre tror jag att vi glömde att ta kort, så kul hade vi. Systrarna H hade styrt upp allt jättebra, god mat och bra lekar och det bästa laget vann (det jag var med i).

I helgen är det kick-off med jobbet. Att kick-off är ett tecken på att hösten är här, det krävs en nytändning.
Tror det kan bli riktigt lyckat i helgen, min tanke är att ta det lugnt men det är sällan det blir så. Eftersom jag ska komma som en playboybunny så kan det nog krävas några glas innan det bär av.

I kväll blir det mys med Majsan lite film och gott käk, det är man värd en måndag. Det bästa med höst är ju att dte är legitimt att ligga inne och kolla TV och film.

//Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar