torsdag 25 augusti 2011

Kill them with kindness

Nu ska jag och Mallan snart åka och handla inför le kräftskiva på lördag. Ska bli så himla roligt, jag är så peppad!! Har nyss slutat jobbet, åkt till Viktor för att hämta bankdosa och betala räkningar+lån, svarat på en bitchkommentar som jag fick om mina Greklandsbilder (vem orkar?) och ska snart åka till Willys rå.

Jag och Viktor har för övrigt fått två visningar till på lägenhet som vi hoppas på! Vi har varit på två stycken hittills men ingen av dem har känts klockren direkt. Vi har ju ingen brådska att hitta en direkt men det vore kul om det gick relativt snabbt nu när man väl har bestämt sig liksom. Min drömlägenhet skulle vara en fräsch sekelskiftestvåa, som ligger antingen på söder eller öster med billig hyra. Känns inte som att det finns några såna, men man kan ju drömma. Någon som har en fin lägga som de vill bli av med?

gammal bild från The Selby.

/Johanna

3 kommentarer:

  1. Haha måste sägas att det är ganska underhållande med bitch kommentarer ändå, någon vilsen liten själ som känner att den måste göra sig hörd med google translate för att låta "tuff" haha

    SvaraRadera
  2. Haha måste sägas att det är ganska underhållande med bitch kommentarer ändå, någon vilsen liten själ som känner att den måste göra sig hörd med google translate för att låta "tuff" haha

    SvaraRadera
  3. I'm sorry "Jenny" I do not know who you are, but I believe you must be somekind of good friend, defending Johanna. You seem to have the same amount of intellect as your friend. Oh dear...

    SvaraRadera