måndag 29 augusti 2011

Aktivering nödvändig!

Idag har jag varit och spelat tennis för första gången i livet. Det var en syn vill jag lova. Fick inte en enda boll innanför linjerna och när jag skulle göra en underhandsserve (för det var så jävla svårt att få över den över nätet på andra viset) så flög bollen all världens väg över staketet och ut i skogen. Efteråt var mina armar helt skakis. Och ändå spelade vi bara i en halvtimme typ!

Sen när vi kom hem blev jag under hot tvingad till att göra armhävningar, situps och någon annan helt sjuk övning som bara var fysiskt omöjlig för mig att klara av. Allt kroppen gjorde var att gång på gång välta över på sidan mot min vilja. Viktor tycker nämligen att det är dags för mig att aktivera kroppen och skaffa lite muskler ("Då mår man bra, det är bara så att du inte ska få ont i kroppen!!!"). Vi får väl se om jag klarar av att anteckna på föreläsningen imorgon för nu är jag helt le i armarna o allt :(

/Johanna

1 kommentar:

  1. kika in den här rackarn till nästa gång :) http://www.youtube.com/watch?v=vcjZ5r_YHV0

    SvaraRadera