fredag 26 augusti 2011

GLIDA RUNT HÄNGA RUNT LÅNA PENGAR

Idag har jag haft skuldsanering med mig själv. Jag vet inte riktigt vad det ordet betyder men det borde väl vara att man blir av med sina skulder? Det har jag blivit i alla fall och det var skönt vill jag lova. Ska deffo försöka vara med Malin och Jesan och ha veckopeng

Ikväll blir det biomys med Jesan och sen ett glas vin på munken med alla som vill vara med! Blir nog rätt lugnt för imorn bitti ska vi dra till landet och panikpressa i solen nu när den sista sommardagen verkar komma, fixa med partytält och lekar och som sagt ha kräftskiva! Heja livet!

/Johanna

Ps. Kan inte hitta en enda bild från kräftskivan förra året? Minns att vi tjatade på Jessica i flera månader om att hon skulle lägga upp dom och när det väl blev dags så fick hon sjukanmäla pga årets värsta bakfylla. Kanske aldrig blev några bilder upplagda? Jessica, var är dom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar