onsdag 25 maj 2011

yo.

Hallååååå. What up what up! Känner att jag måste underhålla blögga här lite nu när både Malin och Jesan ska på semester. Jag håller verkligen alla fingrar och tår för att dom kommer iväg till NYC efter många om och men (askmolnsbesvär you know...). Ikväll ska jag laga min godaste soppa: laxsoppa! Lax är lika med lyx. I could eat a horse, så hungrig är jag så kan Viktor komma hem med ingredienserna snaaaart.

Idag har jag jobbat. Imorgon ska jag jobba och i övermorgon ska jag också jobba. Känner mig lite stressy över att Jessica inte kommer finnas till hands men jag tror att jag reder ut det där. Nu ska jag ringa och tjata på mannen att han ska skynda sig.

/Johanna

ps. Är det bara jag som fortfarande följer Gossip girl? Double OMG på näst sista avsnittet, fjärde säsongen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar