fredag 20 maj 2011

Skolker.

MVG+ i skolkbetyg på mitt bloggande. Kan tyvärr inte skylla på något annat än lathet och att jag har ett för roligt liv nu för tiden för att vilja sätta mig vid datorn. Igår var jag på mitt livs första pardejt. Vuxenpoäng på den, men det var many nice. Vi spelade x-box och jag knockade Viktor i boxning två gånger i rad, vilket inte var så populärt. Så då fick vi gå hem och sura. Skoja.

Nu har jag precis gjort thaikyckling med ris och det blev sådär gott för jag klarar inte av att koka ris. Det är ju så svårt med dom där jävla måtten. Är det inte för lite vatten så är det för mycket och yadayadayada.. Väntar på att min dude ska sluta jobbet så att vi kan handla mat tills imorn och sen ska vi ba ligga hemma i soffan och se Pulp fiction och höngla. Måste ju vara pigga och glada imorn bitti för då ska vi till landet! Heja!

Känner att det kommer bli en alldeles strålande bra helg! Det är utlovat en ny skärgårdsheader till bloggen efter helgen för vi har fått skäll av Jenny om att vintern är faktiskt över nu!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar