onsdag 18 maj 2011

Rehab.

Förra veckan var jag social-malin som umgicks och hängde på trädgårn mest varje dag. Jag gick såklart hem tidigt eftersom jag är en äkta IBW nuförtiden, men ändå. Det var vackert väder och vem vill sitta inne då? Inte jag iallafall. Det är så himla mysigt varje gång och helt klart värt det.

Den här veckan är det rehabvecka som gäller. Igår tvättade jag och tog det lugnt som bara den och ikväll är vi bortbjudna på en lugn hemma-middag. I helgen blir det inte Hugos bar och kök utan rehabhelg med goda vänner på landet.

Nu går jag ner i källaren och hämtar den största resväskan jag har som jag har för snart åker vi! Snart kommer jag att riva upp nagelbanden på tummarna och få ont i magen som jag alltid får när jag ska resa. Måste fixa plåster.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar