fredag 20 maj 2011

Mobiltömning

När jag lägger in alla bilder från min telefon så slår det mig hur barnsliga jag och Viktor är. Men vi har så himla roligt när vi håller på leker en massa olika saker. Varje dag när vi kommer hem från jobbet brukar vi ta en brottningsmatch för att rensa luften lite. Det slutar alltid med att jag ligger på golvet och skrattar så jag tjuter samtidigt som jag försöker ge upp "täääänk på att jag är skadaaaad!"
 Vinner över Viktor i en rond.
 Helt knäckt för att jag slog honom i det gamla hederliga kortspelet "Hej knekt"
 Profilbild?
 Den här huvan har 50 cent haft på sig på riktigt. Den historien har jag hört ca 70 000 gånger.. zzzZZZzzz
 Rob the jewellery store and tell'em make me a grill
 Gäddhuvuden på fjäderholmarna i Stockholm
Anna i snygga glosor.

Det var det mina vänner. Nu ska jag se ifall jag har något ätbart av värde hemma.
/Johanna

2 kommentarer:

  1. jag blir gladledsen över att se dig så lycklig..

    SvaraRadera
  2. haha! visste jag väl att jag kände igen dem där gäddhuvudena det var till fjäderholmorna jag tog den där tysken för 3 år sen! jag blir överlycklig över att se dig så lycklig! puss /jenny

    SvaraRadera