lördag 7 maj 2011

Spagetti med snor, tack.

Har precis ätit den godaste och mest onyttiga lunchen ever. En överfull tallrik med spagetti, olivolja, vitlökssmör, pesto, salt, peppar och basilika. Så gott! Fick eventuellt med några droppar snor också då jag har sån jävla rinnsnuva (säger man så?). Känns nästan som om jag är allergisk men det kan jag väl inte va? Jag som kom ut i tid och allt från mammas hole för 22,5 år sedan.

Nu ska vi ut på roadtrip och jag är så himla taggad! Dricka vin med bästa tjejerna (synd att Anna och Elin inte kunde hänga med) och snacka skit. Det var jättelänge sedan. Nu skulle jag leta upp en bild på Ligan när vi var lite yngre från min gamla blogg, men jag hittade den här från Dovas land typ 2007 istället. Haha! Dör lite när jag ser den där bunken.
CONGRATULATIONS AND CELEBRATIONS!!

/Johanna

1 kommentar: