lördag 7 maj 2011

HYLLA LIVET!

Nu har det varit dött här hela veckan, ända sedan jag deppade ihop i början av veckan. Det var ju bara vädret som spelade mig ett spratt och fick allt att rinna över lite. Men det gick som sagt över på en dag. Idag ska jag njuta av att vara helgledig hela dagen! Ska städa lite, möta Jesan på stan och kolla lite, och sen åka till Vetlanda och hälsa på Sara! Det ska bli så himla kul!

I övrigt så vill jag bara passa på att hylla livet! Jag är så jävla lycklig just nu. Jag tänker på det varje dag och jag uppskattar mina fantastiska vänner så himla mycket & världens finaste pojkvän. Förutom det har jag ett nytt roligt jobb, en fin stad att bo i, en fin sommar framför mig osv osv. Fånga dagen kan ju vara tidernas töntigaste klyscha, men jag tycker faktiskt att det är så viktigt. Lev och må bäst i världen NU! Varje måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag.

Cya later folks!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar