söndag 26 januari 2014

Den känslan.

Om några veckor ska jag gå en tvådagars ledarskapsutbildning genom jobbet i Stockholm. Kul, eftersom någon uppenbarligen ser mig som en ledare, plus att det känns som om de vill satsa på mig genom att önna mig utbildningar ganska frekvent osv. Men alltså det enda jag ser fram emot med det är att jag får bo på Arlandas Clarion Hotel en natt, hurra! Haha.
Har redan börjat planera vad jag ska göra i min ensamhet på eftermiddagen/kvällen, typ bada badkar, gå runt i morgonrock och se på tv. Hur tidigt jag ska gå upp för att hinna "göra" frukosten ordentligt osv. Älskar att jag får resa typ någon gång varannan månad med jobbet för då är det liksom bara en lyxkänsla och inte jobbighetskänsla över alltihopa.

In other news så går det skit med lägenheten jag skrev om tidigare. Det var mig en jävla tjurskallig mäklare alltså. Men man får ju förstå att han har sin egen agenda i det här såklart, hehe. Men men, vi får se hur det går med det. Jag har lyckats pricka in förkylning nummer två på mindre än en månad. Så är det när man skryter om att man inte har varit sjuk på flera år...

/Johanna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar