söndag 5 maj 2013

Lite ledig och lite duktig

Helgen som ännu inte är över har bjudit på det mesta. Fredagen början med lite fredagsmys med barnen som kom hem till oss, sedan åkte jag och drack vin med mallan och Jenny. Kanske ett glas för mycket för sedan var det treoläge på morgonen. Men vad gör väl de när man ska i väg på kosläpp. Så från huvudvärk till kossorna. Sen efter var det full fart i parken och kvällen avslutades med pizza. Oh så sen idag söndag var det upp och hoppa för en löprunda innan frukost. Sen skickade jag iväg barnen till badhuset så jag kunde få lite lugn och ro för att fixa i ordning med mitt jobbsökeri. Just nu har jag ett jobb i sikte som jag vill ha allra mest. Så jag utlovar alla mina vänner champagnefest om jag nu får mitt drömjobb. Snart bär det av till smedby för lite söndagsgrill.

Nu taggar vi kort vecka :)

// jesan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar