lördag 11 maj 2013

Lördag.

Nu ska jag snart iväg på 25-årsfest hos Sara Richammrare. Känns som att jag var på 20-årsfest där igår. Fan vad tiden går  fort. Har i och för sig hunnit med rätt mycket på fem år så det gör ingenting. Kul med fest i alla fall!



Köpte mig även en ny klocka på Ingelsta idag. Har sett samma i klockaffären i Spiralen, men mamma berättade värsta skräckhistorien om de som jobbade där och att de hade vidrigt dålig service, vilket jag även märkte när jag var där och fick typ skrika i hela butiken för att få lite uppmärksamhet trots att jag var ensam där med två butiksbiträden. Då vände jag på klacken och gick surt haha.

Måste även obsessa lite över min bröllopsgästklänning!! Har nu rört till det ordentligt och har fyra olika klänningar hemma i olika modeller, färger och storlekar. Att det ska vara så svårt. Men man vill ju vara superfin när man ska gå på sin superfina väns bröllop. Stort ju.

/Johanna

Ps. Fan vad skönt det är att kunna lägga upp vilka bilder jag vill utan att riskera att (eller inte riskera egentligen, mer bara vänta på att det ska komma) någon kommentar om att jag är ful, äcklig, för smal, rynkig, ser gammal ut, har manlig kroppsform och gud vet vad. Länge leve censuren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar