lördag 11 maj 2013

Att vara driftig i tanken

Ibland när jag känner mig allmänt useless så hittar jag på saker som jag kan göra att jag är lite mindre useless. Problemet är att oftast räcker det med att jag planerar och funderar på saken för att känslan av att vara useless ska försvinna. Den här veckan har jag byggt en soffa till balkongen, storstädat, skrivit en bok, stickat en tröja efter ett mycket avancerat mönster osv. Allt i tanken.

Johanna berättade att hon hade varit i en musikaffär och hittat en gitarr som kostade ca 800kr som hon köpte och sen satt och spelade på. Också det i tanken. Ingen gitarr där hemma och inte lär det bli nån heller. Och någon stickad tröja med en turtles på lär det nog inte heller bli. Men det kanske inte gör nåt, för vem skulle vilja ha på sig den?

/Malin

1 kommentar:

  1. Jag ska fan köpa en gitarr nu bara för det. Ska gå till Musikbörsen nästa lördag haha.

    SvaraRadera