onsdag 1 maj 2013

1 maj.

Så himla fantastisk dag! Inatt sov jag hos Johanna som har vart gräsänka i ett par dagar när Vikke har vart iväg. Vi gick upp tidigt och gick till Scandic och åt lyxfrukost. Mötte även årets värsta walk of shame i dörren. Tyckte så himla synd om henne i kort klänning och höga klackar.

Sen gick vi hem till mig och satt i solen precis hela dagen. Lyssnade på poddisar, åt mozzarella med tomat och basilika, fikade på kaffe och glass.

När vi hade bränt oss ordentligt i ansiktet åkte vi och spelade minigolf som jag vann överlägset. Nu ligger jag i soffan och kollar på humorgalan och tänker att jag fan måste sluta ha ångest och må dåligt fast jag har nästan allt jag vill. Så jävla otacksamt. Så härmed bestämmer jag mig för att vara positiv och lycklig. Punkt.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar