söndag 12 maj 2013

Långhelg.



I fredags var jag och mamma i Linköping och shoppade. Min mamma är så himla snäll som inte blev sur på mig när jag var otacksam och nästan började tjuta för att jag hade köpt så mycket onödiga saker och ingenting till balkongen. Istället körde hon runt på mig till alla tänkbara ställen i både Linköping och Norrköping som kunde tänkas ha balkongmöbler som kunde falla mig i smaken.


Resultatet blev så himla bra och man kan knappt tro att min gamla knarkarbalkong med betonggolv och överfull askkopp har blivit så fin. Fyndade klaffbord i trä på Ica maxi för futtiga 350 kronor till exempel.

På kvällen var jag på babyshower hos en av mina bästa jobbarkompisar, Lina. Min allra första och det var så himla mysigt och jag blev rörd till tårar ca hela kvällen.

Efter babyshowern mötte jag upp med Gänget som hade grillat på innergården. Dom testade yogaställningar och stod på händerna och sånt som man gör.  


 
I lördags morse åt jag frukost och såg på morgonpasset som vanligt och fick för mig att skicka in en historia. Som dom läste upp och gjorde skämt till. Stort.


I lördags kväll grillade vi hos Veronicas föräldrar och satt i uterummet och drack vin och pratade om allt och ingenting till långt in på natten.


Idag jag varit på långprommis med Veronica, varit och handlat blommor och suttit på balkongen varenda minut där emellan.

Utöver detta har jag vart på Harrys musikquiz med Alex. Så himla kul med ett lagom svårt musikquiz för en gång skull. Har inga bilder därifrån då min telefon fick hjärtstopp tills en kille på tre fick fixa den.

Nu är det sovdags om man ska orka gå till nåt himla jobb imorgon.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar