lördag 25 maj 2013

Fredagsmys

Igår var en fantastiskt fredag. Slutade vid halv 12 hade lite småsaker att fixa. Träffade min rådgivare på trygghetsrådet som pepprade mig och hjälpte mig finna motivation. Tränade. Träffade jempan på enjoy. ALLTID lika givande och mysigt och träffa henne. Så himla glad att vi har en fortsatt kontakt efter plugget. Kan inte tro att det skiljer 12 år mellan oss. Gick vidare till enoteket för att möta upp Alex och hela hennes crew. Blev en lyckad middag med trevligt sällskap. Idag har jag bott på balkongen. Sovit, ätit, läst, lyssnat på poddar hela dagen ute i solen. Snart kommer mellan över för lite vin. Saknar min Fredrik, första gången på evigheter som vi sover ifrån varandra två nätter i rad. Lite töntigt att kanske sakna någon så mycket på så kort tid men det gör jag. Bra att känna längtat!

// jesan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar