söndag 30 mars 2014

3 veckor - grattis till mig!

Idag är det tre veckor sedan jag sa kiss and good bye och fimpade sista ciggen. Det är så himla roligt för jag känner på mig att jag klarar det för alltid den här gången. Jag har varit sugen och känt för det många gånger, men jag har inte tagit ett endaste litet fuskbloss på dom här veckorna, det har inte hänt sedan jag började för 7 år sedan. Är så jävla stolt över mig själv!!

Den enda nackdelen är väl att jag har blivit så sugen på socker så jag tror att jag går åååååååååååååt! Har hittills bakat och ätit upp 22 daimbiskvier, en sats chokladbollar, fyra påsar bullar, lite glass och en himla massa godis. För att inte tala om alla dessa tårtor som serveras på eftermiddagsfikat på jobbet. Vill påpeka att jag inte är preggers för er som tror det, jag förstår att det verkar så haha. Men det är ju mest lite tråkigt eftersom träningen inte ger speciellt mycket om man kompletterar med 10 kakor i  truten för jämnan. Well well, det går väl över.



Good bye stupid, vi ses aldrig mer!

/Johanna


3 kommentarer:

  1. Bra jobbat Johanna! Jag har varit snusfri i 19 månader. En jävla befrielse faktiskt. Både ekonomiskt och hälsomässigt.

    SvaraRadera
  2. What is it about bleached hair, an orange tan that Swedish girls like so much??

    SvaraRadera
  3. And the neon pink nail polish!!! Aaaaa!

    SvaraRadera