torsdag 10 april 2014

Lately i bilder

Dagens tips! Affischer från Fotografiska. Alltså trodde att dom var så dyra som alla "poppis"-print är, men de kostar 130 kr? För 50x70 cm? Finns en massa fina.

Älskar tulpansäsong!
Har unnat mig en riktigt onödigt dyr bricka här i dagarna. Man ba: vad har man den till? Hur gör man? Här ser ni mitt lille stilleben som jag har gjort hahahahaha.

Jag och Mallan försökte muntra upp varandra via sms i söndags när vi var megabakis med roliga selfies. Här är en av dom: "det är inte sjysst mot fiskar".

Träffade bästa Anna Broeders för en lunch på Asken i lördags.
#afterrunningselfie. Slog för övrigt nytt personligt rekord på 10 km, 52 min 57 sek. Woo! Ska springa Tjejmilen på 50 minuter blankt i år.
Shöppat vårskor. Hon i kassan ba: mmmmm dom är så fina även fast dom är lite tantiga, men på rätt person blir det ju fint. Jag ba eeeeeeeeh okej jag kan väl vara en tant om jag vill HEJ då.

Hej då.

/Johanna

2 kommentarer: