söndag 2 mars 2014

Snart är det vår!

De senaste veckorna har jag varit så satans glad! Allt går så bra nu! Jag har redan fått vårkänslor, jobbe går bra, vi har börjat träna på Factory Fitness, jag och Viktor går på lägenhetsvisningar och bokar resor till våren och sommaren. För mig spelar det ingen roll att man får vårkänslor lite för tidigt, även om det snöade idag så är det ju ändå närmare våren idag än vad det var för en vecka sedan.

Vilken jetsetter jag kommer va i vår och sommar!! I början av maj åker jag och Viktor till Dubai, sen åker jag och Malin till Barcelona på nationaldagen och sen ska jag och Viktor på lille tur runtom i Italien i augusti. Vi börjar i Florens, sen Rom och sedan avslutar vi i Bari tillsammans med Viktors familj.

Guuuuuuuuuud vad jag längtar efter lite sol, gå ut och äta med min underbara man, shoppa och stuffa med världens bästa syster. Alltså 2014 kommer att bli bästa året på länge!





/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar