söndag 18 november 2012

Myshelg.

Har haft en jättemysig helg. Idag tog jag det väldigt piano på förmiddagen, solade och lufsade runt hemma (haha). Sen hämtade jag bilen, åkte till Mallan och mötte upp pappa som kom dit för att berätta om en "idé som han bara hade när han vaknade". Typ som om den kom som en uppenbarelse i en dröm eller något. Det var om någon inbyggd låda i badrummet och de blev såklart osams om pappas superidé (det blir dom alltid, speciellt när det gäller renoveringen). Sen åkte jag till Madonny på mitt livs första baby shower. Det var finfint, hela enebyligan samlad och vi hade gjort en blöjtårta och allt! Helgen får MVG+ av mig.



/Johanna


5 kommentarer:

  1. Men håll med om att det var en dum idé? /M

    SvaraRadera
  2. Det kan jag inte uttala mig om. Jag är ju er medlare som lyfter fram fördelarna i bådas förslag för att undvika världskrig.

    Mvh Robert Aschberg

    SvaraRadera
  3. Är det inte lite för sent för en baby shower?

    SvaraRadera
  4. Om du syftar på bilden på bebisen så är det inte hennes som vi hade baby shower för, utan en annan kompis som också var där med sin dotter.

    SvaraRadera
  5. Så många bebisar!

    SvaraRadera