tisdag 6 november 2012

King of the world

Idag fick jag resultatet från ett självskattningstest som jag gjorde på jobbet för ett tag sen. Enligt testy så har jag tydligen en personlighet som är inflytelserik, självständig och väldigt verbal. Det vill man ju va. Meeeen sen fanns det såklart en massa baksidor med min personlighet också som vi gick igenom. Exempelvis att jag är en "självhävdelseperson" som kräver bekräftelse hela tiden från allt och alle, det stämmer ju rätt bra faktiskt. Men vi måste väl inte hålla på och tjata om det hela tiden....... inflytelserik säger vi. Punkt.

/ Johanna

6 kommentarer:

  1. Vad de artigt försöker säga är att du är för bossy Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja de väl klart det framgick rätt tydligt! Haha.

    SvaraRadera
  3. Det är ganska irriterande när någon är så ambitiös...Ett litet tips, försök att ge dig själv en realitet kontrollera då och då

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte se inte en enda negativ aspekt av att vara ambitiös. Du kanske letade efter ett annat ord?? Jag tycker att testet i sig var en reality check på hur jag är som person.

    Använder du google translate eller varför har jag så svårt att förstå?

    SvaraRadera
  5. Oh god, you are so full of yourself! Young clueless self-absorbed and overly confident little girl.
    Is English better for you or peut-être que vous savez le français?
    Allez-y, utilisez google translate ... ils disent que c'est une chose merveilleuse! Avec l'amour de Paris, Karin.

    SvaraRadera
  6. Men din arga ton? Jag förstår bara inte vad som provocerar dig så mycket. Det var ju inte direkt ett vetenskapligt test, det är inte snningen. Om du irriterar dig så mycket, läs de andras inlägg och bortse från mina. Så fortsätter jag att vara så ambitiös som jag bara vill, det är väl inget att bli arg över.

    SvaraRadera