söndag 18 november 2012

Bakfullsfri helg

Man hinner så himla mycket på en helg när man inte spenderar minst en dag med att vara bakfull. I fredags var vi som sagt hos mamma och pappa och hade en sån himla kul kväll. I lördags morse vaknade jag vid åtta och tog en jättelång frukost med tända ljus och svtplay. Helgfrukostar är nog den bästa stunden på hela veckan. Sen tog jag en nästan 9 km promenad och hämtade travet på vägen. Vann 2,50kr tjoho! Sen gjorde jag pizza och bakade pepparkaksmuffins. På kvällen var vi hemma hos Fredde och åt supergod mat som Jesan hade gjort.

Så himla skönt att bara dricka lite rödvin och kolla på Så mycket bättre med dom som man älskar mest. Jag bara känner hur vuxenheten har tagit över mig. Så skönt! Imorse gick jag och Jesan en långpromenad, sen har jag lagat mat och gjort pepparkakstryffel till julafton. Förstår varför dom är så dyra att köpa för det var inte helt lätt att göra dom. Har lyssnat på julmusik precis hela helgen, får såna lyckokänslor av det. Heja julen!

Känner hur jävla präktigt det här inlägget är. Och precis så präktig har jag varit i helgen. Nu ska jag skaffa man, barn och pärlhalsband.


/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar