söndag 11 november 2012

:(

Skyndade mig hem efter att vi varit och firat pappsen för att jag trodde att jag hade typ tre nya avsnitt av serier att ladda ner. Antal nya avsnitt som kommit ut = 0. Skulle ju kunna ta tag i detta hem istället och städa lite men hur mycket energi ska man ha egentligen för att orka med allt man måste?

Någon som har tips på andra serier man kan börja se istället? Just nu följer jag New girl, Modern family och Homeland. Inväntar nya säsonger av Girls, Awkward, Lilyhammer och Game of thrones.

Funderar på att börja med West wing, Sons of anarchy eller Twin Peaks. Vart ska jag börja? Jag ger en serie ca 5 avsnitt och är det tråkigt efter det så fimpar jag den och börjar på ny. Älskar ju när man hittar en bra serie som redan har gått typ fyra säsonger och man har ca 100 avsnitt framför sig att kötta igenom.


Japp, det är vad jag gör på min fritid alltså, #geek.

/Johanna

2 kommentarer:

  1. Jag tror du skulle älska Bored to death. Tror den har gått på svt, men deoch n är HBO-producerad och alldeles underbar.

    SvaraRadera
  2. Du måste bara se hela Twin Peaks! Tror att du kommer älska den serien. Så skönt vrickad. Dale Cooper! Wow! Se den nu!

    SvaraRadera