fredag 30 november 2012

Fortfarande barn

Trots mina 26 år får jag fortfarande en julklappskalender. Fast egentligen kan jag inte säga fortfarande utan det är de senaste 4 åren jag har fått massa julklappar ( sen vi slutade ge klappar till varandra i familjen). Jag fick aldrig det som barn och har känt att jag har missat något i min barndom, så mina föräldrar har kompenserat upp det på senare tid. Sen har ju båda mina syskon fått barn men inte jag, så då tror jag även det är ett sätt att jämna ut rättvisan. Uppskattar verkligen alla julklapparna även om det bara är småpresenterar så blir jag så glad för omtanken och själva julklappsöverraskningen!

OCH i morn mina vänner börjar julkalendern! ÄLSKAR JULEN! I helgen blir det julpynt, lilljul, julbak och adventsfika

// Jesan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar