lördag 22 september 2012

Nämen tjäna.

Här sitter jag hemma denna lördagsförmiddag och pluggar körkortsteori i min ensamhet. Det är ganska mysigt faktiskt, skojar till det med mig själv i mina anteckningar för att lätta upp stämningen.
Teoriboken är för övrigt den sämst skrivna boken jag har läst ur en pedagogisk synpunkt. Bilder överallt som stör, en massa färger som stör texten, ostrukturerat osv. Skitsvårt att förstå! En har ju ändå klarat av tre år av universitetsstudier utan problem, så sitter jag nu och fattar noll av körkortsteori skrivet för att 16-åringar ska förstå. o_O

Som ni kanske förstår så börjar jag närma mig uppkörning och teoriprov och när jag tänker på det........ alltså blir så nervös så jag nästan bajsar på mig. Fattar inte hur jag ska klara detta?



/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar