lördag 8 september 2012

Lipsilly.

Jag mår inget vidare just nu. Kan inte förklara varför men det bara känns skräp i magen och jag skyller på hormoner eller nåt. Men så blickade jag tillbaka i bloggy. Precis samma årstid förra året var detta jag:

"Är ett sånt jävla känslomässigt kolli just nu. Fattar verkligen ingenting. Ibland känns allt frid och fröjd, i nästa sekund sitter jag och lipar för allt och inget. Get over yourself. Hela eftermiddagen/kvällen jag var glad och allt. Sen kom jag hem och ba: stortjöt? Eh va?"

Haha, sådär har jag gjort två gånger den här veckan. Kommit hem, nöjd och glad. Suttit ner i några minuter... Börjar dyngtjuta. Obs att jag är ganska tjutig överlag, men i september går jag tydligen ut på djupt vatten. Dags för höstplan asap!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar