söndag 16 september 2012

La weekend

Söndag eftermiddag och jag ligger i soffan och ser min allra första bondfilm. Absolut inget fel på bond men det är nog ingen film jag sätter på själv sådär, men funkar bra som bakisfilm....

Igår var vi med kidzen på Kolmården, va en perfekt dag på många sätt. Insåg att Kolmården tjänar sjuka pengar på alla barnfamiljer. Jag är ju ingen snåljop eller så men när man ser att en liten festis kostar 25 spänn då blir man lite snål. De har ju sjuka marginaler på allt de säljer och ingen konkurrens heller.

Middagen igår var hur trevlig som helst, jempa kom förbi och förgyllde vår kväll. Sedan drog vi ner till Hugo och skaka rumpa.

Helgen har verkligen gått supersnabbt! Men ser ändå fram emot en jobbvecka, tror det kommer bli en bra vecka! Har även fokus träning denna vecka och det innebär inte träning varje dag men kanske 3 dagar denna vecka. Har verkligen tappat alla rutiner vad gäller träning, så nu är det bara att ta tag i det igen. Längtar till mitt nya gym öppnar så jag får lite nytändning!!

// Jesan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar