onsdag 5 september 2012

Livets hårda skola.

Alltså den här veckan är inte sann. Den har varit så himla mycket skit som det bara går. Ni vet: man blir sjuk, har för mycket att göra på jobbet, är helt plötsligt ensam utan någon som helst hjälp på jobbet, man är tvingad att cykla och det ösregnar exakt _VARJE_ gång jag går utanför dörren, sedan hoppar kedjan på cykeln och man får lov att gå superdupersnabbt i högklackat istället, man blir överkörd och dör. SKOJA.

Nä. Det jag skulle komma till är att livet är rätt bra ändå. Just nu har jag två pirriga saker i görningen. Älskar nog själva stadiet innan en potentiellt rolig händelse än själva händelsen i sig. När man bara galopperar iväg i sinnet och överdriver så det bara sjunger om det, även fast man inte vet om det kommer att bli bra alls. I alla fall, vi får se vad det blir med det hela, återkommer med info.

/Johanna

4 kommentarer:

  1. Johanna, är du gifta? :)

    SvaraRadera
  2. Om jag är gift? Nä, det lär nog dröja ett tag :)

    SvaraRadera
  3. Haha!! Vad jag menade var, planerar du att gifta sig eller något...Nevermind haha :D

    SvaraRadera
  4. Jaha, nu förstår jag. Att det skulle vara något av det pirriga? Nej, det är inget storslaget.. Jag ska snart ta körkort och fantiserar om vilken bil jag ska köpa! Hehe :)

    /Johanna

    SvaraRadera