lördag 8 september 2012

International business women.

När vi var på Munken häromdagen pratade vi mycket om jobb och hur man liksom tar sig fram i livet. Att det är en så jävla bra känsla när man känner att man kan något till 100 %, när kollegor som har jobbat med samma sak i 100 år sitter som fågelholkar och så har man själv värsta bra kollen på deras uppgifter.

Därför måste man sluta förminska sig själv och sluta att med automatik säga "oj, vad knäpp jag är", "gud, vad jag är pucko" osv till sina kollegor när man råkar göra fel. Det gör aldrig killarna och dom är det minsann aldrig nån som ser som puckade eller tröga. Mitt mål på jobbet blir på nåt sätt att aldrig spä på (?) fördomar om saker som jag som tjej skulle va dålig på, och istället visa hur mycket bra saker jag kan.

Älskar att det finns två så himla bra personer som känner precis som jag, som peppar och vill så himla mycket. Som är drivna och som kommer att få en lysande karriär för att dom är såna lysande personer. SPÖ for life!

Trevlig lördag!

/Johanna

1 kommentar:

  1. vill bara säga att jag tycker du är så himla bra. puss jenny

    SvaraRadera