söndag 6 oktober 2013

Chockerande fakta:

Att jag lägger i snitt 1500 kr på "Skönhet" PER MÅNAD och har ändå på dagens datum lyckats räkna ihop mina tonårsfinnar till hela sex stycken utplacerade lite varstans i ansiktet. Det är ju inte klokt! Vad det än är jag har köpt för de hutlösa pengarna har uppenbarligen inte fungerat. Nä nu får det var slut med lyxen, spenderbyxor AV och därmed basta.

Anledningen till att jag vet att jag är så dyr i drift är att jag har världens kanske bästa och sämsta app Tink som kategoriserar alla ens utgifter i ett helt år tillbaka. Hämmar verkligen känslan av att "ba köpa nåt" som jag får otroligt ofta.

Igår var i och för sig jag och Malin på IKEA och jag köpte ett sidobord som jag har tittat på. Det står nämligen på min höstplan att jag ska "ha städat och mysigt hemma" och därför har jag nu stylat om en del av vardagsrummet......... hahaha. Sålt min LP-spelare och slängt ut en ful Billy bokhylla full med skräp. 


Hoppas att ni har haft en bra helg, TJING!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar