fredag 27 september 2013

Det här är inte min dag....

Vaknade imorse av att nån jävla alarmsignal jag inte kände igen gick igång på sjukt hög volym, reagerade på att det var så ljust ute, som om det var på väg att bli sommar igen......... insåg efter ca 2 sekunder att klockan var ÅTTA SHARP och att jag borde vara på jobbet ca NU. Hade sovit igenom fyra olika alarm utan att märka något, och Viktor hade som tur var ställt sin klocka. Hade i och för sig inte årets panik eftersom jag har jobbat över några dagar den här veckan och vi har ju faktiskt flextid. Det som i vanliga fall tar 1,5 h på morgonen gick idag på 15 minuter. 

Okej men alla vet känslan när man stövlar in på jobbet och det är alldeles uppenbart att man har försovit sig även om man tänker för sig själv att jag kunde väl lika gärna ha varit på ett läkarbesök utan att någon visste om det? Det är sämpigaste sättet att börja en arbetsdag på. Avslutade för övrigt min arbetsdag med att boka tåg till ett möte jag ska på på Arlanda. Bokade in min icke avbokningsbara hemresa till nu på lördag istället för måndag ;PppppPPPpp. ASSÅ HATAR MIG SJÄLV.

Men nu är det i alla fall helg så nu struntar jag i alla jobbiga saker och vägrar ta ansvar för nånting punkt slut. Har planerat in värsta superhelgen ändå so it's all good..

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar