söndag 6 oktober 2013

Comeback.

Har väl dött bloggdöden den senaste tiden. Och ju längre det har dröjt desto större press har jag känt att skriva ett superintressant och långt inlägg. Men nu skiter jag i det. Här kommer ett högst ointressant inlägg om min söndag.

Eftersom jag inte drack mer än två glas vin igår så har jag haft så himla mycket energi idag. Jag har verkligen gjort massa bra saker men ändå så känner jag mig useless för allt som jag inte gjorde.

Lista på saker jag gjorde:
  • Rengjort ismaskinen (har varit skitig i ca 3 månader och  har inte gått att använda). Mycket bra gjort.
  • Dammsugit
  • Dammsugit inne i garderoben samt sorterat bort sommarskor.
  • Rengjort kylen (diskat alla backar och hyllor)
  • Lagat mat
  • Bakat snickersrutor och cheesecake
  • Bjudit mamma och pappa på fika 
  • Bjudit Jessica och kidsen på fika
  • Plockat ur diskmaskin och fyllt den igen
  • Torkat av alla kryddburkar
  • Sett film
  • Handlat
  • Duschat (två gånger) och tvättat, blåst och plattat håret
  • Sett pirate bay dokumentär
Lista på saker som jag har dåligt samvete för att jag inte gjorde:
  • Tränade
 /Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar