söndag 27 oktober 2013

Mysplan vinter 2013

Den som har hängt här länge nog vet väl att det är dags för en höst/vinterplan såhär års för att inte helt tappa vettet i det här kolsvarta mörkret som vi nu ska vistas i under sisodär... sex månader :( På tal om att tappa vettet förresten.. Vad är det för stad vi bor i som sparar in på frickin' _gatubelysning_ i en årstid som denna? VARFÖR är hela staden helt kolsvart och alla ba accepterar det? Jag som är mörkrädd tycker att det är så himla obehagligt att gå omkring dagtid som i något slags mörkt vakum. Äh fy fan.

Okej, men för att råda bot på vinterdepressionen som pockar på uppmärksamhet så kommer här (delar av) min höstplan.

I år lägger jag mycket krut på MYSIGA myskläder och sänker kraven på att hitta på en massa aktiviteter. Innemys är det som gäller! Har köpt ny gosig hoodie plus dessa:
Okej tänk er detta: lördagmorgon och snön yr utanför. Jag går runt hemma i pyjamasbyxor som är varma nog ovanför ytan (täcket) men inte för varma för att ha under täcket. Perfekt! Ska aldrig ta av mig dem. Har tidigare sett ut såhär i mina myskläder:

Annat på min lista: 
Flawless hy (har väl gått bananas på beautybay men ser framförallt fram emot när denna kommer fram)
Tända ljus
Träna 2 gånger i veckan
 osv osv osv.

/Johanna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar