lördag 20 april 2013

Tillbaka på ruta 1

Igår var jag på intervju för ett jobb som jag verkligen hade hoppats på. I och med rådande omständigheter så var det ett helt ok jobb. Ett tag in i intervjun inser jag att vi inte pratar om samma tjänst. När jag kontrollerar vilken tjänst jag är där för så pratar hon om en annan. Vi bestämmer oss för att fortsätta. Intervjun i sig gick bra, jag var personlig, lugn och hittade relativt bra svar. Hon knöt i hop säcken med att säga att hon förstod att jag hade sökt de andra två tjänsterna och inte den hon intervjuade mig för. Hon tyckte att jag var något överkvalificerad för den och de andra inte riktigt så kvalificerad ( hon sa inte exakt så men kontentan var den). Hon avslutade med att säga vi hör av oss oavsett, typ det värsta man vill höra.

de jobbet var min enda heta möjlighet nu har ljuset slocknat! Fan vad besviken jag är!

//jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar