måndag 1 april 2013

Easter 2013

Denna påsk har ju varit hur bra som helst. Sol varje dag, dock lite kallt! Att vara ledig är ju alldeles underbart! Har landat i att en arbetslöshet i höst kanske kan bli lite skönt. Det bästa skulle vara om jag hade ett toppjobb men jag var tvungen att vänta 2 månader. Gå på a-kassa och kanske plugga till kurser! För att ge er en uppdatering om läget. Så är jag inte uppsagd än men det ser kanske inte så ljust ut. Jag har börjat söka jobb och har en väldigt bra struktur. Jag antecknar allt jag gör för att ha koll!

Påskuppdatering:
Långfredagen har jag redan skrivit om men kan lägga till om kvällen. Påskfesten hos mallan blev superkul! God mat,trevliga people, sällskapsspel, vin!

Påskafton:
Uppe med tuppen för att åka till Stockholm med spö. På agendan stod smartshopping, finlunch och en chilldag.
På kvällen åkte vi till freddes barndomsvänner. Har inte träffat dem innan men de var trevliga och de var roligt. Blev en premiärgrillning, hade nästan glömt hur gott grillat kött smakar.

Påskdagen: långpromenad med spötjerna i det vackra vårvädret! Sushilunch, yammi!! Sen drog vi ner persiennerna och kolla på hyrfilm hela eftermiddagen. Sen kom älsklingen hem med pizza hut och så blev de ännu mer film.

Annandag påsk: sovmorgon, sen gymträning med fredde. Påsklunch med familjen Andersson. Nu har jag landat o soffan efter en storhandling.

Nu blickar vi framåt. Är april, min favo månad. Inte bara för att jag fyller år utan även för att alla vårtecken börjar komma.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar