söndag 7 april 2013

Kalas nr 1

Idag var det första kalaset av 3. Idag kom våra familjer och det var första gången alla skulle träffas. Gick riktigt bra, även om vi är många så tyckte jag att det flöt på bra. Tyvärr eller som tur var så kunde varken min eller freddes bror komma. Så det blev ett bortfall på fyra vuxna och tre barn. Istället fick vi nöja oss med att tio vuxna och fyra och det räckte gott och väl i vår lilla lya. Det är dagar som idag man önskade att man bodde i en stor villa med lite mer ytor. Det är dagar som idag jag inser hur glad jag är över min familj och framförallt min finaste kille och hans söta killar. Små kidsen har återigen varit fantastiska och hjälpt till att laga mat och städa.

Dessvärre glömdes de bort att fotas. Finns bara ett kort på kaoset innan så håll till godo!

// jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar