söndag 14 april 2013

Bakfull som få

Kan inte dra mig till minnes sist jag mådde så här. Hela dagen har det känts som om jag sitter i en båt och åker över höga vågor. Det snurrar konstant. Jag är rädd att jag kanske har fått kristallsjukan och att det aldrig ska sluta snurra. Jag mår pissilla för att vara ärlig mot er. Blev tom ett samtal med Ulrik i natt. Som ni förstör så var de lite partaj igår. Till en början väldigt lugnt och sansat men sen vet i katten vad som hände. Det var en salig blandning av alkoholhaltiga drycker. Middag i går blev verkligen en succé blev kanongod mat. Första gången jag gjorde musslor och de var verkligen simpelt och gott. Det var kul att få bjuda spö på en redig middag. Fick en ÄKTA boomerang skjorta av dem, min första!! Blev så himla glad. Den ska jag ha på mig på varandra intervju som ska ge mig massa tur och framgång. Tack spö älskar er!!

För att ni ska förstå hur bakis jag är så kommer här en bild
// jesan









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar