torsdag 7 februari 2013

Utkast.

Skriver så sällan här nu för tiden. Det är ju lite tråkigt kan man tycka. Så hittade jag en massa halvfärdiga inlägg i utkast som det aldrig liksom blir något av. Allt man skriver är ofta i stunden så det är jättesvårt att gå tillbaka och komma ihåg vad man menade när man höll på och skrev. Här kommer mina utkast rakt upp och ner fritt för tolkning:


 Nu har det gått exakt en månad sedan jag bestämde mig för att sluta röka. Känner att jag på något sätt vill dokumentera hur det har gått den här gången så ursäkta tjat från min sida. De första dagarna var helt förjävliga, när jag verkligen hade kämpat allt vad jag hade i tre dagar så kändes det som att jag inte hade rökt på ett år. Malin försökte hitta en strategi som funkade för mig, hennes tips var att jag skulle tänka på ciggen som en kille som hade gjort slut och som aldrig mer ville veta av mig. "Han vill inte komma i närheten av dig, du måste fatta det!!"

Ny plånbok
 chinos/kostymbyxor/jobbyxor
 toffel-skor haha.

Kom på en konversion som jag och Viktor hade 05.20 imorse.
 Viktor: (rycker till) ÖH grappar!
Jag: Va? o_o
Viktor: Jag pratade med några basketkillar..
Jag: Jaha? ....
Viktor: Dom hade några små skor som ni kunde klättra i.......

Jag är så nära ett sammanbrott just nu. Ingenting går min väg. Sitter och biter ihop käkarna superduperhårt och räknar ett två tre fyra... kan folk sluta vara idioter så är jag nöjd hej Nu tar vi det lugnt.

OBS att det där sista sammanbrottet måste ha blåst över väldigt snabbt, minns inte alls vad det handlade om? Bergis när jag precis hade slutat röka.


/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar