fredag 8 februari 2013

Nattens drömmar

Ligger fortfarande i sängen och ska snart kliva upp för att avsluta sista arbetsdagen innan helgen. Men jag måste bara berätta vad jag drömde i natt. Jag och Malin var på Hugo med massa annat folk. Det hände massa skumma saker på nattklubben som jag inte kan återberätta helt tydligt. Jag minns att jag träffade en random tjej som kanske kunde fixa jobb till mig som TV4 halåa. Men först var jag tvungen att åka till Stockholm för fotografering och kanske jobba som stylist innan jag fick börja jobba som halåa. Sen kom vi hem till mig efter krogen och Malin kommer med en bebis i famnen, hon håller den som jesusbarnet. Sedan säger hon högtidsfullt. Han heter Andreas.

Wtf?? Nu är det dags för jobb och jag är ingen halåa och Malin har inget barn

/ jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar