fredag 11 maj 2012

Denna dag inte ett liv.


 Har ungefär samma state of mind som den här grisbebisen idag. Först ba: nää det här känns inget bra i kroppen! Men vid en andra eftertanke så känns det som om allt ba... flyter. Nöjd och glad! Bryr mig inte ett skvatt om att det är dåligt väder, hade mått sämre om det var 20 grader och sol och jag var tvungen att sitta inne och skriva uppsats hela dagarna. Jag har en sjukt bra helg framför mig! Detta är mitt schema:
Fredag: Myskväll med Viktor
Lördag: Rida islandshäst med ett superdupergäng och äta middag på kvällen
Söndag: Klättra och övningsköra

Kom att tänka på  häromdagen att det är mindre än en månad kvar tills jag är klar med min utbildning. Hallå hur vuxen är jag nuförtiden. Liksom vad siktar man på då? Att få ett jobb och sedan ett ännu bättre jobb och sedan ett extraordinärt bra jobb? Känns inte lika roligt som det låter..

/Johanna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar